2007. július 4., szerda

3. Rész

A téglát út közben dobtam be a tóba. Hazaértem, besurrantam a fürdőszobába, hogy lemossam magamról a vért. Szerencsére nem vett észre egyetlen családtagom sem. Miközben vetkőztem, eszembe jutott a gyilkosság. Most először a megtörténte óta. Igaz, csak egy fél órája történt, de most először gondoltam rá. Út közben a plázákról, ruhákról álmodoztam, hogy milyen új cuccokat kellene vennem. Egy új topnak nagyon örülnék, vagy egy miniszoknyának. Meztelen voltam. Végignéztem magamon. 15 éves vagyok, gyönyörű testem van. Mennyi idő ez a 15 év, mennyi idő telt el, és én most egyetlen ütéssel 15 évet zártam le. Pedig ő is milyen jól nézett ki, mennyire ártatlan volt hozzám képest, és mostmár nincs többé. Eszembe jutott az arca, a gyűlölet, amit az arcán láttam. Ahogy ott fekszik tehetetlenül, mozdulatlanul, és el kell viselnie az én mosolygós arcomat, ahogy mellé guggolok, és lenézek rá. Legyszívesebben megütött volna, megölt volna, de a kezét sem tudta mozdítani a hatalmas vérveszteségtől, ami a fejéből kiömlött néhány perc után. Sokáig szenvedett, közben eszébe jutott a családja, egykori barátai, az eddigi élete, a szép emlékek, kiskori kacagások. Ennek én vetettem véget. Nevetségesnek tartottam mindenki más szánalmas életét, és főleg az övét, aki csak egy kis szardarab volt már hozzám képest, amit ezen a délutánon le is húztam az élet vécéjén. Csak segítettem neki, megkíméltem az élettől. Beléptem a fürdőkádba, elhúztam a függönyt, megengedtem a meleg vizet; nagyon jól esett, ahogy a hasamhoz ért. Lecsordogált a köldökömre, majd megcsiklandozott OTT is, végül a combomra. Kezembe vettem a tusfürdőt, és kinyomtam egy kicsit a tenyerembe. Először a karjaimat szappanoztam be, majd a két aranyos fülcimpám, utána a nyakamat. Új adag tusfürdőt nyomtam ki, ez a melleimre ment, amikre szintén büszke voltam, mert tudtam, hogy nagyon szépek lesznek egyszer. A hasamat is megmostam, majd a hónaljamat. Elég izzadt voltam már, de volt egy nagyon nagy előnyöm: Sosem voltam büdös. Az izzadtságom vonzó volt, gerjesztő, és ez is az egyik nagy fegyverem volt a sok közül a férfiak behálózásában. Új adag tusfürdő, a puncim következett. Benyúltam a résen, és alaposan megmostam. Ehhez kapcsolódóan sajnos csak annyit tudok mondani, hogy 15 év után egyetlen fiúval sem találkoztam, aki érdemes lett volna rá, hogy lefeküdjek vele. Más kérdés, hogy muszáj velük lefeküdni, mert hogy nézne az ki, ha én alakítanám városunkban a szűzkurvát. De a szex az esetek nagy részében nem jár együtt a női orgazmussal. Kétféle típust tudok én elkülöníteni ezekből a szerencsétlen kanos hímekből: Az egyik az okos, értelmes réteg, akik viszont nem néznek ki jól, így ha rájuk nézek, nemhogy benedvesedek, még jobban kiszáradok, mint egy sivatag. A többi fiú izmos, de már elitta az agyát, sőt az izmaikat sem edzéssel, hanem különböző szerekkel pumpálták fel. Valakit választani kell ebből a nyomorék bandából. A lábaimat is megmostam, majd elzártam a vizet.

Nincsenek megjegyzések: