2007. július 5., csütörtök

4. Rész

A barátom 20 éves volt, már 10 éves korától cigizett. Füstölt, mint egy kazánház. Amikor smároltam vele, majd' elhánytam magam, annyira undorító volt. Tulajdonképpen én vezettem őt az orránál fogva, de ő természetesen úgy érezte, ő az úr a háznál. A fiúk már csak ilyenek :-) . Többségük elitta az agyát, így képtelen önállóan cselekedni, és inkább a nőre hagyatkozik. Mivel még csak 15 éves voltam, a barátom szinte semmilyen kéréssel nem mert hozzám jönni szex terén, és ez így volt helyes. Azonban nem kell azt hinni, hogy álltunk egymás mellett és az volt a járás. Nem. Sokat csókolóztunk ( fúj ), ritkán az ölébe is ültem. ( A fiúk ebben csak azt szeretik, hogy hogy a farkuk a fenekünkbe nyomódhat - vagy fordítva. Ezért én soha nem ültem rá a farkára, sőt gondosan ügyeltem rá, hogy a hátsóm hozzá se érjen. Csakis a térdére vagy combjára. Ez kurvára idegesítette őt és én ezt tudtam. ) Ennyi volt a rész, amit ő kapott. Viszont kötelességei voltak rendesen. Minden nap ajándékot kellett nekem vennie ( mert én megérdemlem ) minimum 1000 Ft értékben. Heti egy alkalommal egy 10000 Ft-os ajándékot követeltem tőle ráadásként. Havonta egyszer elvártam, hogy elvigyen utazni vmi kastélyba vagy ilyesmi. Kocsival vitt, benzinpénzt természetesen nem fizettem, és ha nem tetszett a szállás, máshová kellett vinnie. Naponta masszírozott, én őt soha. Nem szeretném ilyen irányba terelni a szót, de gyakran etettem, itattam vele undorító dolgokat a tudta nélkül. Gondolok itt a sült húsra, amit nálunk evett, és amit elkészítés után végighúztam a padlón, csak hogy ízletesebb legyen. Az italába ugyanennél az ebédnél beleköptem. Imádtam ilyeneket csinálni, mert állandóan benedvesedtem, és mehetett a maszturbálás. A lányokhoz szólok most, remélem elfogadnak tőlem egy tanácsot: Soha nem szabad megengedni a fiúknak, hogy egy kicsit is magabiztosságot érezzenek a kapcsolatban. Egy csepp magabiztosság is végzetes lehet, onnantól többet akarnak, majd még többet, és azon vesszük észre magunkat, hogy ők parancsolnak, mi pedig úgy táncolunk, ahogy párunk fütyül nekünk. Az ilyen hibákból juthat el odáig egy kapcsolat, hogy a férfi elvárja a napi dugást; gyakran pedig tettlegességig fajul a dolog - az erőszak lép be meghitt életünkbe. Mindig bizonytalanságban kell hagyni pasinkat, és soha nem szabad megsajnálni, mert pont ez a céljuk. Ha szenved vki, akkor dögöljön meg, vagy keressen magának másik csajt. Ez olyan lányoknál probléma, akik alig találnak maguknak fiút. Természetesen én nem ilyen vok :-P . Úgy váltogathatom a pasijaimat, ahogy akarom, s bármikor otthagyhatom őket, ha nem engedelmeskednek. Az előbb a kötelességek közül véletlenül kifelejtettem a seggnyalást <3 .

Nincsenek megjegyzések: